Klant

Kan uw organisatie profiteren van een verbeterde klantbenadering?

Nu organisaties hevige concurrentie ondervinden bij het werven en behouden van klanten, en de diensten en producten waar zij hun geld aan besteden, zal elke beslissing over het benaderen van klanten binnen de strategie van de onderneming moeten passen. De onderscheidende factor is vaak de service die wordt verleend die op zijn beurt de mate van loyaliteit door klanten bepaalt. Als klant zijn wij meer geneigd onze loyaliteit te tonen wanneer wij een product of dienst krijgen die wij willen, wanneer wij die willen en hoe wij die willen. Als klant zitten wij klaarblijkelijk achter het stuur, omdat:

o   Wij bepalen of wij een trouwe klant blijven dan wel onze business elders plaatsen

o   Alleen wij onze verwachtingen kunnen communiceren

o   Wij bepalen wat eerlijk is

o   Wij fouten of vergissingen kunnen vergeven, maar tegelijkertijd ook verbeteringen kunnen verwachten of eisen

o   Wij ondernemingen kunnen aanbevelen aan anderen (of juist niet)

Bij TripleWin definiëren wij onze business aan de hand van drie wins, allereerst een Win voor de klant. Voor ons geldt dat wanneer de klant niet enthousiast is, wij tekort hebben geschoten. Ons doel is enthousiasme en loyaliteit bij onze klanten – ‘excellence in customer experience’. Wij meten ons succes aan duurzame, terugkerende opdrachten en positieve mond-op-mond reclame. De klant is onze ‘true North’; het realiseren van een Win voor de klant ligt daarom altijd ten grondslag aan onze beleidsbeslissingen.

In de afgelopen jaren hebben wij producten en adviesdiensten ontwikkeld om organisaties en leiders te helpen bij het implementeren van processen om hetzelfde resultaat te boeken. Onze Customer Management-processen zijn uitmuntend en kunnen worden afgestemd op de sector waarin uw onderneming actief is. Onze klantgerichtheidsprogramma’s zijn interactief en veranderen niet alleen de mindset maar ook de filosofie van onze deelnemers.

 

 

klant-diagram

Back to Top