Samen gedoe aanpakken

TripleWin helpt organisaties die last hebben van gedoe met medewerkers, doelen behalen en klanttevredenheid.

Voor winst op deze 3 gebieden trainen we alle lagen in de organisatie op vertrouwen, onderlinge relaties en productief gedrag.

Met als resultaat: betrokken medewerkers, groeiend bedrijfsresultaat, en tevreden klanten die je ambassadeurs worden.

Samen gedoe aanpakken

TripleWin helpt organisaties die last hebben van gedoe met medewerkers, doelen behalen en klanttevredenheid.

Voor winst op deze 3 gebieden trainen we alle lagen in de organisatie op vertrouwen, onderlinge relaties en productief gedrag.

Met als resultaat: betrokken medewerkers, groeiend bedrijfsresultaat, en tevreden klanten die je ambassadeurs worden.

Onze filosofie: winnen door cultuurverandering

Bedrijven met groeiambities zoeken hun heil vaak als eerste in verandering van de organisatiestructuur: managementlagen verwijderen, teams opsplitsen of samenvoegen, taken herstructureren…

Of de hoop wordt gevestigd op nieuwe protocollen en software.

Terwijl in driekwart van alle gevallen het echte verschil gemaakt wordt door het gedrag van mensen te veranderen.

Daar ligt de kracht van TripleWin.

Onze visie: Samen zetten we cultuurverandering in als middel om je strategie uit te voeren. Zodat je mensen niet langer meer het zand in de motor van je organisatie zijn, maar de olie.

In onze filosofie is groei zoveel meer dan alleen stijgende productie en winst. Daarom werken we met onze klanten altijd aan winst voor bedrijf, medewerker én klanten. Het één versterkt het ander.

Internationale succescases

TripleWin is een internationaal erkende filosofie, methodologie, en methodiek voor organisatieverandering, die in 2002 is ontwikkeld in de VS. De methodiek hielp internationale corporates als General Motors en Hewlett Packard.

TripleWin Global is een succesvolle organisatie met een wereldwijd netwerk, dat blijft groeien en ontwikkelen. Guus Oosterop leidt TripleWin Nederland. De voordelen van deze internationale samenwerking:

  • Een internationaal bewezen methodiek, op maat toegepast op de vraag en problematiek van de Nederlandse markt.
  • Steeds toegang tot de nieuwste internationale inzichten en succescases om toe te passen voor klanten in Nederland.
  • Intervisie met internationale trainers die dezelfde methodiek toepassen.

De mensen achter TripleWin

Over Guus

Eigenaar TripleWin Nederland. Trainer leidersleergang en stressmanagement. Getrouwd met Tera Naafs.

Achtergrond

Lesgeven loopt als een rode draad door zijn leven. Werkte als o.a. Salesmanager, beroepsmilitair, gymleraar, hockeytrainer, en zeilinstructeur. Kent hierdoor de dynamiek van de meest uiteenlopende teams en individuen.

Ervaring

Kent als oud-salesmanager de onderstroom van werkrelaties in grote bedrijven. En kent het spanningsveld tussen relatie en resultaat. Coacht al 25+ jaar grote organisaties als Bouwmaat, Antonius Ziekenhuis, Hogeschool van Amsterdam, Interpolis, e.v.a.

Quote

“Gedoe in organisaties is er altijd. Het gaat erom dat je weet hoe je het oplost.”
“Life is all about choices.”

Over Tera

Coach hoogsensitieve medewerkers en stress. Getrouwd met Guus Oosterop.

Achtergrond

Ontdekte in 2014 dat ze hoogsensitief is. Volgde intensieve begeleiding bij trainingsinstituut EszenzZ in Amsterdam. Deed daarna de opleiding tot HSP-therapeut. Gecertificeerd in de HSP-methodiek van Annek Tol.

Ervaring

Kent zelf de jarenlange worsteling met hoogsensitiviteit als ‘blessing in disguise’. Koppelt die ervaring aan wetenschappelijk onderbouwde theorie en resultaatgerichte coachingsmethodiek. Werkt in opdracht van o.a. Hogeschool Amsterdam, Bouwmaat, Antonius Ziekenhuis. En coacht losse individuen.

Quote

“Je hoeft niet van je af te bijten om voor jezelf op te komen. Wees firm & friendly, dan kom je veel verder.”

Over Remko

Strategisch (HR-) Consultant.

Achtergrond

Studeerde Bedrijfskunde en ‘Consulting and Coaching for Change’. Was jarenlang opdrachtgever van TripleWin. Is nu onderdeel van het team

Ervaring

Heeft 25+ jaar ervaring als hoofd HR en consultant voor o.a. PwC, Randstad, Nuon, FD Mediagroep en de Hogeschool van Amsterdam. Weet hierdoor waar opdrachtgevers en teams mee worstelen. Spreekt hun taal. En kan hierdoor het beste (trainings)programma samenstellen.

Quote

“De beste resultaten ontstaan wanneer het organisatiebelang en het belang van de individuele medewerkers elkaar versterken.”

Over Esther

Trainer teamontwikkeling en stressmanagement.

Achtergrond

Werkte na de Hogere Hotelschool van 1998 tot 2009 in New York bij toonaangevende hotels als het Waldorf-Astoria Hotel en het Plaza Hotel, waar ze Director of Operations werd. Bouwde met haar teams aan vijfsterren hospitality om gastverwachtingen te kunnen overtreffen.

Ervaring

Helpt sinds 2009 vanuit haar bedrijf Gastvrij Werken commerciële en niet-commerciële bedrijven om zich gastvrij leiderschap eigen te maken. Helpt bij TripleWin teams om hun eigen klant- en patiëntgerichte route te plannen.

Quote

“Create value with customers, not for customers.” Als je naar je klant luistert en daarnaar handelt, wordt je product, service of dienst steeds beter. Écht klantgerichte organisaties doen geen aannames door iets te bedenken voor hun klanten. Ze creëren waarde samen met hun klanten.

3x winnen begint bij TripleWin

  • Winst voor klanten
  • Je weet problemen en vraagstukken van je klanten eenvoudig op te lossen.​
  • Klanten hebben vertrouwen om nieuwe producten en diensten uit te proberen.​
  • Klanten blijven terugkomen, en zorgen als jouw ambassadeurs voor nieuwe klanten.​
  • Winst voor organisaties
  • Je bedrijf boekt sterke bedrijfsresultaten, en winstgevende groei.​
  • Je organisatie is een geweldig bedrijf om voor te werken. Zo trek je talent aan, en behoud je mensen.
  • De samenwerking binnen de organisatie verbetert. Kosten gaan omlaag.​
  • Winst voor medewerkers
  • Er is een hoge graad van werktevredenheid en betrokkenheid.​
  • Mensen voelen dat ze erbij horen. Er is loyaliteit en commitment.
  • Medewerkers groeien en leren. Ze zijn in staat een maximale bijdrage aan de organisatie te leveren, en het beste uit zichzelf te halen.​